FANDOM

Czytając wiele książek musieliście już nie raz się z nim spotkać. Choćby w Harrym Poterze czy Igrzyskach Śmierci w Kosogłosie. Epilog. To dzięki niemu wiemy, co dzieje się dalej. Nie jest może on tak długi jak sama książka a, podsumowaniem tego co ma się stać. Występujący na samym jej końcu opisuje drogę którą podążyli bohaterowie i jak ustatkowali się w życiu.

Przykład fragmentu epilogu

Po niedługim czasie ośrodek zamknięto. Pracowników (wliczając w to mojego ojca) zwolnili. Chociaż mi samej to nie przeszkadzało. Wreszcie po tylu latach mogłam stwierdzić, że mam ojca, i że nie ma on na szyi obroży z nadajnikiem i kamerą w jednym. Ben ? W końcu poszedł za swymi marzeniami. Może po lekkich zmuszeniach z mojej strony ale jednak. Został złodziejem w podziemiach. Dobrze wiedzieliśmy, że tutaj nie ma czego szukać. A ja... No właśnie zaskoczę was. Pomimo wcześniejszych protestów mojego taty, przeniosłam się wraz z nim do miejsca które wcześniej mnie przerażało. Odwiedzałam go w każdą niedziele na obiedzie razem z Ben'em. nareszcie mogliśmy nazwać się w miarę normalną rodziną ...

Fragment oklepany wiem. Weny nie miałam (płacz)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki