FANDOM

Dialog. Dzięki niemu możesz porozumieć się z innymi ludźmi. Możesz opanować wiele języków przez co powiększysz ten przekaz. Jednak wracając z powrotem do tematu książek. Rozmowa. Komunikacja z inną postacią czy postaciami. Dzięki niej rozgrywa się akcja. Gdyby nie one to książki zawierały by tylko opisy. A co z wiadomościami płynącymi z ust drugiego człowieka czy ... postaci ? Może nie jest to wprowadzenie. Jednak pełni podobną rolę. Dzięki niemu rozwijasz zdarzenia. A także znajdujesz nowe cele.

-On ma dziewczynę- Powiedziała Samantha najspokojniej w świecie odkładając szklankę z colą na stół

-Od kiedy ?!- zapytałam zszokowana podnosząc się z krzesła i trzaskając pięścią o stół jednocześnie wylewając 1/3 zawartośći szklanki mojej przyjaciółki na stół

-Hmmm. Może od wtedy kiedy wylądowałaś na wakacjach z jego braciszkiem, jednocześnie łamiąc mu serce.-Stwierdziła bez ogródek wracając z powrotem do wcześniej przerwanej lektury i ignorując ciecz powoli skapującą ze stołu na jej nowe markowe buty.

Dzięki niemu możemy rozwijać sytuację o nowe wątki i zdarzenia. A także tworzyć kłótnie, zawierać nowe przyjaźnie czy też opisywać to co nam się wcześniej przytrafiło. Czyli jednym słowem dzięki dialogowi, możemy dowiedzieć się wielu rzeczy, nie zawsze przydatnych jednak zawsze informacji. A co z nimi zrobimy to już zależy od nas.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki